Blokkade van uw inschrijving bij drie keer geen reactie
24-01-2019
U kunt dan twee maanden lang niet meer reageren op het woningaanbod, totdat de blokkade is opgeheven. SVNK neemt deze maatregel omdat veel mensen na een woningaanbieding of uitnodiging voor een (groeps)bezichtiging niets van zich laten horen of niet op komen dagen. Dit kost de corporaties veel tijd en werk. Een geblokkeerde woningzoekende krijgt een mededeling in zijn inschrijving waarin staat dat deze voor twee maanden geblokkeerd is.
De blokkade wordt automatisch na twee maanden opgeheven. Een corporatie kan deze blokkade er niet meer voor u afhalen. Na twee maanden kunt u weer gebruik maken van uw inschrijving.
Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten?
Bent u uw inloggegevens voor SVNK kwijt? Via onderstaande knoppen kunt u een nieuw wachtwoord en/of uw gebruikersnaam opvragen.
Vraag aan SVNK
Heeft u vragen over uw inschrijving of deze website?
Neem dan contact op met SVNK via:
Heeft u vragen over de betaling van uw inschrijfgeld of verlenging?
Neem dan contact op via:
Deze contactformulieren zijn niet bedoeld voor het doorgeven van wijzigingen aan uw inschrijving of voor vragen over (geadverteerde) woningen. Bij deze vragen neemt u rechtstreeks contact op met de corporatie die in de woningadvertentie staat vermeld. De contactgegevens kunt u vinden via onderstaande link:
Niet tevreden of suggestie?
Bent u niet tevreden of heeft u een goed idee hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren?
Meld uw klacht of suggestie via onderstaande knop.