Heeft u uw inschrijving al geactiveerd?
09-08-2017
Dan vragen wij u om uw inschrijving eenmalig opnieuw te activeren om de nieuwe website te kunnen gebruiken. Uw opgebouwde inschrijfduur blijft hierbij uiteraard behouden. Tijdens het activeren wordt gevraagd uw gegevens te controleren en waar nodig aan te vullen of vernieuwen. Alleen met een geactiveerde inschrijving kunt u reageren op woningen, een zoekprofiel instellen, en tipberichten ontvangen over beschikbare huurwoningen die voldoen aan uw zoekopdracht.
Ga naar Inloggen in om uw inschrijving te activeren.
Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten?
Bent u uw inloggegevens voor SVNK kwijt? Via onderstaande knoppen kunt u een nieuw wachtwoord en/of uw gebruikersnaam opvragen.
Vraag aan SVNK
Heeft u vragen over uw inschrijving of deze website?
Neem dan contact op met SVNK via:
Heeft u vragen over de betaling van uw inschrijfgeld of verlenging?
Neem dan contact op via:
Deze contactformulieren zijn niet bedoeld voor het doorgeven van wijzigingen aan uw inschrijving of voor vragen over (geadverteerde) woningen. Bij deze vragen neemt u rechtstreeks contact op met de corporatie die in de woningadvertentie staat vermeld. De contactgegevens kunt u vinden via onderstaande link:
Niet tevreden of suggestie?
Bent u niet tevreden of heeft u een goed idee hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren?
Meld uw klacht of suggestie via onderstaande knop.