Nieuws

Heeft u uw inschrijving al geactiveerd?

09-08-2017

Stond u al ingeschreven op de oude website van SVNK en heeft u uw account nog niet geactiveerd op deze nieuwe website?

Dan vragen wij u om uw inschrijving eenmalig opnieuw te activeren om de nieuwe website te kunnen gebruiken. Uw opgebouwde inschrijfduur blijft hierbij uiteraard behouden. Tijdens het activeren wordt gevraagd uw gegevens te controleren en waar nodig aan te vullen of vernieuwen. Alleen met een geactiveerde inschrijving kunt u reageren op woningen, een zoekprofiel instellen, en tipberichten ontvangen over beschikbare huurwoningen die voldoen aan uw zoekopdracht.

Ga naar Inloggen in om uw inschrijving te activeren.

Terug naar overzicht

Vraag over betalingen

Heb je vragen over de betaling van je inschrijfgeld of de verlenging?
Neem dan contact op met SVNK via:

Contactformulier betaling

We reageren op werkdagen binnen 24 uur.

Vraag aan SVNK

Heb je vragen over je inschrijving, deze website?
Neem dan contact op met SVNK via:

Contactformulier algemeen

Heb je een vraag over een (geadverteerde) woning, neem dan rechtstreeks contact op met de betreffende corporatie die in de woningadvertentie staat vermeld. De contactgegevens kun je vinden via onderstaande link:

Deelnemende corporaties

Klacht of suggestie?

Ben je niet tevreden over de dienstverlening van SVNK? Of heb je een goed idee hoe we onze dienstverlening of de website kunnen verbeteren?

Meld een klacht of suggestie