Woningaanbod


Bent u op zoek naar een woning in de regio Noord-Kennemerland? Maak hieronder uw keuze. 

Sociale huur Vrije sector huur Koop Koop

Let op: Om in aanmerking te komen voor een sociale huurwoning heeft u een Inkomensverklaring (IB60-formulier) nodig. Vraag uw inkomensverklaring alvast aan bij de Belastingdienst. Het telefoonnummer is 0800 0543. U krijgt uw Inkomensverklaring (IB60) dan binnen 5 werkdagen toegestuurd. Klik hier voor meer informatie.


REAGEREN OP WONINGEN

Elke woning staat minimaal 7 dagen op de website. In de advertentie staat tot wanneer u op de woning kunt reageren. Als u één keer per week op de website kijkt, mist u dus nooit een woning. Maar dit is vanaf nu makkelijker te regelen, met het zoekprofiel.

-  U kunt automatisch een e-mail ontvangen zodra er een woning geadverteerd wordt die aan uw wensen voldoet, als u uw persoonlijk zoekprofiel  op deze website invult (meer uitleg hieronder).

-  U kunt op maximaal twee woningadvertenties tegelijk reageren.

-  U kunt een reactie altijd ongedaan maken als u op een andere woning wilt reageren, die meer aan uw wensen voldoet.

Advertenties voor nieuwbouwwoningen staan vaak enkele weken open. U kunt er voor kiezen pas in de laatste week te reageren, zodat u in de tussentijd ook op andere woningen kunt reageren.

- Maak een persoonlijk zoekprofiel aan en ontvang automatisch een e-mail zodra er een woning geadverteerd wordt die aan uw wensen voldoet. Meer uitleg hieronder.

Het is niet nodig om te reageren op woningen om ingeschreven te blijven. Het heeft daarom geen zin om te reageren op woningen waar u eigenlijk geen interesse voor heeft.



PERSOONLIJK ZOEKPROFIEL
Automatisch uw wenswoning in uw mailbox
Op de pagina 'Mijn gegevens' kunt u bij 'mijn zoekprofiel' invullen wat voor woning u zoekt en waar. U ontvangt dan een e-mail op het moment dat er een woning beschikbaar komt die aan uw wensen voldoet. U kunt vervolgens via deze website op de woning reageren. Zo mist u nooit een woning naar uw wens!


Zoeken voor iemand anders
Het zoekprofiel en de automatische e-mails zijn ook heel handig als u bijvoorbeeld een woning zoekt voor iemand die niet zelf over internet beschikt (bijvoorbeeld uw ouders). Bij hun inschrijfgegevens zet u dan uw eigen e-mailadres. U hoeft dan niet elke week te kijken op deze website, maar krijgt het gewenste aanbod in uw mailbox. Zo kunt u iemand helpen met zoeken en reageren, zonder dat het u veel tijd kost.



NIETS LATEN HOREN? INSCHRIJVING GEBLOKKEERD!
Het komt vaak voor dat mensen na een woningaanbieding of (groeps)bezichtiging niets van zich laten horen.

Laat u niets horen? Dan blokkeren wij uw inschrijving!
Stel u hebt gereageerd op een woning en u komt ervoor in aanmerking. De corporatie nodigt u dan uit voor een (groeps)bezichtiging. Als u geen interesse heeft voor de woning, laat dit de corporatie dan even weten!

Voor alle duidelijkheid: u mag de woning altijd weigeren (ook na een bezichtiging en weigeren mag zo vaak u wilt), maar bespaar de corporatie tijd en geef uw afmelding even door. Dit mag uiteraard telefonisch of per e-mail.

Blokkade na drie keer
Als u niets laat horen of zonder afbericht niet komt opdagen bij een (groeps)bezichtiging, dan loopt u het risico te worden geblokkeerd. Als u drie keer niets laat horen, dan blokkeren wij uw inschrijving.

Met een geblokkeerde inschrijving kunt u niet meer reageren op het woningaanbod. U krijgt dan een melding in uw scherm dat u contact kunt opnemen met een SVNK-corporatie. Uw inschrijving en inschrijftijd bij SVNK blijven tijdens de blokkade wel gewoon behouden.

Blokkade opheffen
U kunt de blokkade heel eenvoudig opheffen door te bellen met één van de SVNK-woningcorporaties. De contactgegevens vindt u hier.

De corporatiemedewerker haalt de blokkade dan direct weg.

 

 

Inloggen

Login
Wachtwoord vergeten?
Geen wachtwoord?